Řekněte to efektivně

Usnadněte svým zákazníkům seznámení s produkty, prezentujte svoji firmu nebo značku, získejte nové zaměstnance.
V dnešní zrychlené době většina lidí raději kouká na video, než čte. Velké množství zákazníků dá přednost výrobku s videem obsahující přednosti výrobku či jeho využití.
Firemní video je mocný způsob jak komunikovat a získat nové zákazníky.

Jak to chodí

1. Schůzka

Na úvodní schůzce si rádi vyslechneme Vaše představy a prvotní myšlenku, na které začneme společně stavět.

2. Plán natáčení

Když doladíme představy navrhneme natáčecí plán a odsouhlasíme finální rozpočet.

3. Natáčení

Samotné natáčení si společně užijeme! A jak to tak bývá během natáčení vzejde nějaká další skvělá myšlenka nad rámec natáčecího plánu. Natáčením to ale nekončí.

4. Postprodukce

Vybereme ty nejlepší záběry, poladíme barvy, přidáme hudbu a zvuk, případně animace či jinou grafiku. Ukážeme, doladíme a máme hotovo!